اسمس بیچارگی و بی کسی آبان ۹۲

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 66
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 605
باردید دیروز : 73
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 6
بازدید هفته : 605
بازدید ماه : 2,327
بازدید سال : 123,984
بازدید کلی : 6,023,883
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اسمس بیچارگی و بی کسی آبان ۹۲

http://www.yasgroup.ir/wp-content/uploads/2013/10/sms-bi-kasi-Yasgroup_ir.png

 

ناراحت نشو اگه کسی یه نفر دیگه رو به تو ترجیح داد

چون تو نمیتونی یه میمون رو متقاعد کنی که عسل شیرین تر از موزه..

.

.

.

محکمتر از آنم که برای تنها نبودنم..

آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم؛

احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی

.

.

.

سنگ..کاغذ…قیچی

اصلا چه فرقی میکند؟..

وقتی تو آخرش با پنبه سر میبری….

 

.

.

.

این بار قبض موبایلم خیلی کم شده بود.اما اصلا خوشحال

نشدم از عددی که تنهایی ام را به رخم میکشید.

 

.

.

.

به سلامتی اونی که واسه رفتنش گریه کردی

اون رفت واسه رفیقاش تعریف کرد باهم خندیدن

.

.

.

و قسم به روزی که دلت را می شکنند و جز خدا مرهمی نخواهی یافت

.

.

.

سیر شده ام از بس که از ادمها زخم خورده ام !

خداخیرتان بدهد به من محبت دروغین تعارف نکنید.

من سیرم ……

.

.

.

نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند

می گویند حساسیت فصلی است

آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم

.

.

.

تنهایم… مثل همان مسجد بین راه… هرکه می آید مسافراست… میشکند…هم نمازش را…هم دلم را

.

.

.

اونقدر تنهام که اگه کسی بهم زنگ بزنه مطمعنم که میخاد براش کاری انجام بدم !

.

.

.

این که من میکشم ؛ درد بی تو بودن نیست

تاوانِ با تو بودن است !

.

.

.

و نمی دانی با هربار آمدن و زود رفتنت چه نمکی می پاشی بر زخم نبودنت!

زخمی که خیال خوب شدن را اصلا ندارد

.

.

.

دست احتیاج بسوی تو که هیچ

به سوی خودم هم دراز نمیکنم

شایدکه تنهایی ام از تنهایی دق کند

.

.

.

بوسه هایم را به خاک و تپش های قلبم را به باد سپرده ام

بالی برای پریدن ندارم ، بالم تو بودی

.

.

.

بدون انکه "مار"ی در کار باشد ؛ مزه ی "زهر مار" را میچشم! وقتی نیستی

.

.

.

از دوریت چه دردناک میسوزم، که حتی

اشکهایم از عهده خاموش کردنش برنمی ایند!

.

.

.

تنهایی یعنی هیشکی نباشه که بهت بگه: دو دقیقه

از پای اون کامپیوتر بلند شو بیا بشین پیش من!!!

.

.

.

سالهاست جوانیم در پیاده روهای شلوغ بی کسی دست

فروشی میکند! شانه هایش را خوب میبرند ، اما هق هق هایش را نه

.

.

.

گاهی تنهایی آنقدر ارزش دارد که درب را باز نمیکنم حتی برای تو که سالها منتظر در زدنت بودم

.

.

.

گاهی دست (خودم) را می گیرم؛ میبرم هواخوری. (یاد) تو هم که همه جا با من است،

(تنهایی) هم که پا به پایم می دود… می بینی؟ وقتی نیستی هم جمعمان جمع است

.

.

.

وتو در نهایت در چشمان کسی اسیر می شوی که تو را درک . . . نه ، ترک خواهد کرد

.

.

.

آن روز که دلت پیش دلم بود گرو / دستانه مرا سخت فشردی که نرو

حالا که دلت با دگری بند است / کفشهای مرا جفت نمودی که برو؟

.

.

.

دل گهگاهی یاد تو میکند ، کاش بودی می دیدی عشقت با من چه ها نمیکند

.

.

.

زندگی اتفاق غمگینی است ، وقتی تنهایی ات سالها از تو بزرگتر باشد.

.

.

.

بى تو با بیگانگى و سکوت میمیرم!

انتظار: گم کردن توست!

غربت: غم دورى تو!

اضطراب: درد بى تو ماندن!

و غم: داغ بى تو زیستن!

دکترشریعتى

.

.

.

از دیگران بریدم تا مهربان بمانی…..نامهربان تو رفتی با دیگران بمانی؟؟؟

.

.

.

ازدرد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری

.

.

.

حالم را اگر می‌دیدی

بر می‌گشتی

و چه خوب است که نمی‌بینی

که نمی‌دانی

که بر نمی‌گردی!

.

.

.

مینویسم دفتری با اشک و اه در شبی تاریک و غمگین و سیاه مینویسم

خاطرات از روی درد تا بدانی دوریت با من چه کرد

.

.

.

آنقدر مرا از رفتنت نترسان …. قرار نیست همیشه بمانیم ! روزی همه رفتنی اند ….

ماندن به پای کسی معرفت میخواد…نه بهانه

.

.

.

دلم سفر می خواهد

نه برای رسیدن به جایی

فقط برایِ رفتن

.

.

.

آدم ها می آیند، زندگی می کنند، میمیرند و میروند

اما فاجعه ی زندگی تو آن هنگام آغاز میشود که آدمی میرود اما نمیمیرد؛

میماند و نبودنش در بودن تو چنان ته نشین میشود

که تو میمیری درحالی که زنده ای

.

.

.

خودت را تصور کن

بی او

شاید بفهمی چه کشیدم

بی تو

.

.

.

خسته ام از واژه های تکراری ، گوش کن این است غم پایانی ، در طبیعت عشق مانده ام با تنهایی

.

.

.

با توام اگر سزای نارفیقی اینه ، بی تو بودن را سزا نیست. . .

.

.

.

دل آتش گرفت سوخت و خاکسترش را هم باد برد، حالا سنگی در سینه

نهاده ام جای دل تا دیگر محبت از یادم برود

.

.

.

میدونی چقدر عذابه بی تو بودن و صبوری ، از کنارم بگذری اما بدونم یک دنیا دوری

.

.

.

ای دل خضورش دیگر ممکن نیست ، رفت و جایش برای همیشه خالیست

.

.

.

اینجا نشسته ام بی تو ،پیراهن مشکی عشق به تن ، میبینی عشقم به

آن پاکی تبدیل شد به ظلمت و سیاهی، باکی نیست از این جدایی و تنهایی

.

.

.

از خودم شرمنده ام که در وجودم حک شدی ، من برات

چی کم گذاشتم که پر از نفرت شدی ، به خدا اون

همه دوستی و رفاقت کم نبود ، که به زودی از من و خاطره هام تو رد شدی

.

.

.

هیچ فکر نمیکردم که وقتی گفتم برو!

بروی و مرا تنها بگذاری

گفتی زمان همه چیز را حل می کند!

این همه آشوب به راه انداخته ای و رفتی ای که کاری دست زمان داده باشی!

.

.

.

آخر قصه ما را همان اول لو دادند همان جایی که گفتند یکی بود… یکی نبود

.

.

.

وقتی کسی تنهات گذاشت نگران خودت نباش که بدون او چکار کنی

شرمنده دلت باش که به تو اطمینان کرد.

.

.

.

شب بود ، شمع بود ، من بودم و غم!

شب رفت ، شمع سوخت ، من ماندم و غم

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 8


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : sms adame tanha , sms bi kasi , sms ghamgin aban 92 , sms jadid aban 92 , sms tanhaee , sms آدم بیچاره تنها , sms آدم غمگین افسرده , sms بدبختی , sms بی کسی آبان , sms تنهایی آّن 92 , sms دپرس تنها , sms عاشق تنها , اس ام اس بی کسی آبان 92 , اس ام اس تنها بودن آبان 92 , اس ام اس تنها وبی کس بودن 92 , اس ام اس جدایی آبان 92 , اس ام اس رفتی من تنها شدم 92 , اس ام اس سنگین تنهایی 92 , اس ام اس ناراحتی و تنهایی آبان 92 ,
بازدید : 408
تاریخ : سه شنبه 07 آبان 1392 زمان : 20:39 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود