اس ام اس عاشقانه بغل کردن

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 53
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 157
باردید دیروز : 73
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 6
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 1,879
بازدید سال : 123,536
بازدید کلی : 6,023,435
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس عاشقانه بغل کردن

اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه بغل کردن fun13.ir  اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه بغل کردن

تعمیر گاهی باید ساخت از آغوشت !
برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است . . . 

==========

عکس تو
بر عکس تو
مدام در آغوش من است . . .

==========

پیله کرده ام به تو !
نمی دانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد !

==========

 

مزه ی عشق به این خوف و رجاهاست رفیق / عشق سرگرمی‌ اش آزار و تسلاست رفیق
قیمت یک سحر آغوش چشیدن ، صد شب / گریه و بغض و تب و آه و تمناست رفیق . . .

==========

گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند ، سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد !

==========

بن بست دنیاست براى من آغوشت !
اولین باریست که هراسى ندارم بگویم :
به بن بست رسیده ام . . .

==========

چگونه میتوانم فراموش کنم ، اینهمه عشق و محبت را ، چگونه میتوانم فراموش کنم طعم بوسه هایت را ، آن آغوش گرمت را ، که وقتی مرا در میان خودت میگیری انگار همه ی دنیا در وجودم جا گرفته

==========

تو را می خواهم و دانم که هرگز / به کام دل در آغوشت نگیرم
تویی آن آسمان صاف و روشن / من این کنج قفس مرغی اسیرم

==========

آغوش گرمم باش ؛ بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم !

==========

در آغوش توام ، رفته ام به رویاهایم ، خواب نمانده ام از این احساسم ، در این خواب و بیداری ، لذت در کنار تو بودن را درک میکنم ،هیچگاه این سرپناه گرم را ترک نمیکنم ، من از عشق نگاه تو خیره شده ام به چشمانت ، هیچگاه برای دیدنت لحظه ای را از دست نمیدهم !

==========

آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود !

==========

می آیی قایم باشک بازی کنیم ؟
من چشم بر زیبایی تو بگذارم و تو آرام در آغوشم پنهان شو !

==========

بودنت را دوست داشتم . . .
وقتی مرا در بر می گرفتی . . .
و به آغوشت می فشردی و وادارم می کردی که به هیچ چیز فکر نکنم . . .

==========

اینقدر اتاقم کوچیکه که وقتی خودم تو اتاق باشم دیگه جایی برای تو نیست !
فقط میتونی بیای تو آغوشم . . .

==========

من جز آغوش تو حتی به دیوار هم تکیه نمی کنم !

==========

شعر قافیه نمی خواهد !
سطر به سطر آغوشم را ردیف کرده ام ، تو فقط بیا !

==========

مرا میان بازوانت بگیر !
بگذار تمام آغوشت را جمع کنم برای نبودنهات . . .

==========

گرما یعنی نفس های تو ، دست های تو ، آغوش تو . . . !
من به خورشید ایمان ندارم !

==========

مرآ حبس کن در آغوشت !
من برای حصآر بازوان تو مجرم ترین زندانی ام . . .

==========

اینقدر دلم میخواد بغلت کنم و فشارت بدم که حد نداره میخوام استخوانت ترک بخوره میخوام تنگی نفس بگیری میخوام بفهمی خیلی دوستت دارم . . .

==========

بودنت را دوست دارم !
وقتی پنجه در کمرم حلقه می کنی
به آغوشت مرا سفت میفشاری
و وادارم می کنی که به هیچ کس فکر نکنم
جز تو . . . !

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس به یاد بودن , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه بغل کردن , اس ام اس عاشقانه بغل کردن جدید , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول , اس ام اس عاشقانه زیبا , اس ام اس عاشقانه زیبا مخصوص بغل کردن , اس ام اس های رمانتیک , اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه , اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه بغل کردن , جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بغل کردن , جدیدترین پیامک , جدیدترین پیامک های عاشقانه , جدیدترین پیامک های عاشقانه بغل کردن , سایت اس ام اس , سایت اس ام اس جدید , سایت اس ام اس عاشقانه , سایت ایس ام اس , سایت پیامک عاشقانه ,
بازدید : 255
تاریخ : سه شنبه 14 آبان 1392 زمان : 15:42 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود