استاتوس خنده دار 92

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 52
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 539
باردید دیروز : 73
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 6
بازدید هفته : 539
بازدید ماه : 2,261
بازدید سال : 123,918
بازدید کلی : 6,023,817
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

استاتوس خنده دار 92

http://www.vivaupload.ir/images/4lizb9nle0i1dto1v0p.jpg

 

 

عاقا چند سال پیش دوستان ما درست زمانی که دو سه روزی یه سفر رفته بودیم یه شایعه ای درست کردن مینی بر مرگ ما و توی مدرسه و باشگاه و محل منتشر کردن
حال بماند خانواده که فوری زنگ زدن و مطمئن شدن من سالمم
اون اوشگولایی هم که بدون پرس و جو سیاه برام پوشیدن و برام گریه کردن هم بماند
اون اوشگولی هم که بعد چند روز اومده در خونمون پارچه مشکی تسلیت خودمو داده دست خودم <میگه به پدر جان سلام برسون بگو بعد نماز با همکارا میرسیم خدمتتون> رو کجای دلم میزاشتم
خو لامصب بپرس من کیم تا منم بهت بگم خود مرحومم

در خیالاتم به گذشته ام سفر كردم و به خاطراتم نگریستم اما فقط گل خداد عزیزی به استرالیا را دیدم همینجوری پشت سر هم داشتن نشونش میدادن از یكی از تماشاچیان پرسیدم اینجا چه خبر است؟ او گفت : این بخش از خاطرات به دلیل خاك تو سری بودن سانسور شده ، كصافط دفعه ی آخرت باشه ما رو هم علاف كردی الآن 3 ساعته داریم این گل رو نگاه می كنیم

غضنفر بربری خاشخاشی خریده بوده یه نفر میبینه این داره خاش خاشا رو میکنه میندازه بیرون از ش می پرسه چرا این کارو میکنی میگه لامصب مورچه ها چسبیدن به بربری ول نمی کنن

یه روز یه اقایی سوار اتوبوس (قدیمیا) میشه تو را حواسش به راننده بوده که هی دنده عوض میکرده وقتی به مقصد میرسن راننده برا کاری میره پایین و بر می گرده میبینه این اقا دنده رو دراورده گرفته دستش میگه اقا چرا دنده رو درآوردی یارو میگه از وقتی سوار ماشین شدم خواستی اینو دراری نتونستی من سر سه سوت برات دراوردم!

توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم
مسئول دستشویی موقع خروج میگه: آقا! 200 تومن می شه!
من: من فقط دستمو شستم!
اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا 200 بده!
دستمو کردم جیبم 200 تومن بهش دادم!
میگه: نه! باید بری دستشویی حتما!
میگم: چرا؟
میگه: من مال حروم از گلوم پایین نمیره!

‏*شاه كلید اسرار 2013‏*
یه پسری بوده كه خیلی سرش تو كامپیوتر بوده و اصلا به حرف پدرش گوش نمیداده؛ یه روز پدرش اونو میندازه تو یه تابوت خالی و درش رو میبنده تا پسرش یكم به یاد مرگ بیوفته و سر به راه بشه. پسره هم گوشیشو یواشكی با خودش میبره و دو ساعتی كه تو قبر حبس بوده كلا میشینه "انگری بردز‏"‏ بازی میكنه...
وقتی پدرش در تابوت رو باز میكنه به پدرش میگه: "پدر؛ من هنوز اصلاح نشدم. این دفعه منو چال كن‏!‏‏!‏‏!‏‏"‏

انقدری که من واسه 4جک مطلب فرستادم قبول نشده اگه تحقیق استادم رو تایپ میکردم تموم شده بود هیچی واسه دوستام هم تایپ می کردم
بوخدا

لامصب تا لای کتاب ریاضیمو وا می کنم همچین می رم تو فاز خماری که دیگه نمی تونم از توش در آم اونوخت پاشدم رفتم تورخت خواب گرم و نرمم زیر پتو به اون باحالی هرچی رابطه ی فیثاغورس واشتراک و اجتماع و درس های نخونده ی هفته ی بعدم میاد تو ذهنم.

دیدین این راننده ها یه دستشون به فرمونه یه دستشون به دکمه ی عوض کردن اهنگ... لامصب تا میای با یه اهنگ فاز بگیری درجا عوضش میکنن!
خیلی ضد حالن خدایی!

میدونی چرا دنیا دیگه مثه تو نداره؟
چون نسل دایناسورا منقرض شده

خواهرم اومده میگه دوتا جمله بگین كه توش چاهارتا اصطلاح فوتبالی باشه میخوام بنویسم تو كتاب بنویسیمم حالا جمله ی مامان منو داشته باشین(با اعتماد به نفس كامل):بنویس....با خطای آفساید بازیكن پرسپولیس پنالتی از نقطه ی كرنر زده شد.....
من دیگه حرفی ندارم....
فرشای افق گاز زده شده عایا؟؟؟؟؟؟؟؟

دقت کردین وقتی واسه روشن شدن کامپیوتر عجله دارین دیرتر از مواقع عادی روشن میشه حتی ممکنه اون لحظه برق کشور بپره تا 50 سال دیگه نیاد

والا ما یه عمریه داریم تو منقل كباب درست می كنیم ، منقلو پر از ذغال می كنیم پنكه رو جلوش روشن می كنیم اما هیچ وقت ندیدم آتیشش به اندازه ی اونی كه تو كباب پز پلین زیاد شد، زیاد بشه
من هنوز تو شوكم كه چه جوری داخل اون 10 سانتی متر آتیشی به این درازی ساختن

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس خنده دار ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : استاتوس خنده دار , اس ام اس خنده دار خرداد , 1392 اس خنده دار مرداد بروز , 1392 استاتوس مردادخنده دار خرداد ماه , استاتوس های شهریور , جوک استاتوس , جوک رشتی اسفند92 , 92 استاتوس های جوک جدید مهر92 , بی تربیتی جدیدترین استاتوس های جوک ترکی جوک , خنده بازار , جوک خنده دار خرداد , 1392 , خنده دار مهر 1392 , متن های خنده دار مرداد , 1392 پیامک خنده دار , بی ادبی شهریورر92 , اس ام اس , اس ام اس توپ , اس ام اس توپ خنده دار , اس ام اس توپ و خنده دار مرداد 92 ,
بازدید : 178
تاریخ : دوشنبه 27 آبان 1392 زمان : 18:24 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود