اس ام اس سرکار گذاشتن

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 89
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 1,374
باردید دیروز : 73
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 6
بازدید هفته : 1,374
بازدید ماه : 3,096
بازدید سال : 124,753
بازدید کلی : 6,024,652
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس سرکار گذاشتن

اس ام اس سرکاری و ضدحال

 

میدونی‌ فرق تو با روز چیه‌؟
روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا بشه یه ماه
اما تو همین جوری ماهی
(از سری داستان‌های چوپان دروغگو)

امروز روز خوشگلاس این پیامو برای تمام خوشگلایی که میشناسی بفرست فقط خواهشن منو بیخیال شو همین الانشم بالای صدتاشو برام فرستادن

هر شب تورو تو رویاهام میبینمو فریاد می زنم · · ·
روح رووووح

همیشه یادت باشه یدونه ای
درست مثل هر کس دیگه

میخوام بدونی که دوستی با تو برام خیلی ارزشمنده° اگه گریه کنی منم گریه میکنم° اگه بخندی منم میخندم° اگه از پنجره بپری بیرون منم پایینو نگاه میکنمو بازم میخندم


من یه قاتلم° من مردم رو برای پول می کشم ولی تو دوست عزیزمی پس تورو مفتی می کشم

هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری·
هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری·
هرگز قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری ·
و هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش····


اگه فکر کردی قید چشمات رو می زنم°
اگه فکر کردی ازت به آسونی دل می کنم°
برای اولین بار تو عمرت درست فکر کردی·

از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره···
·°···· آخه خر نمیتونه مثل اسب از روی موانع بپره !

این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است بعد از خواندن الکی بخند···

نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت ولی دوست دارم تا آخرین لحظه عمرم سر کارت بزارم

تنهاییم با تو° خوشبختیم با تو° مهربانیم با تو° سختی هایم با تو…
چیپس جدید با تو!

 

امیدوارم امشب که مى خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا روتوخواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی ؛آخه من هرشب نمى تونم بیام توخوابت!

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووست دارم ·
جمله رو بی خیال ٬ نفسو داشتی؟

تا حالا شده تو یکی‌ رو
یا یکی‌ تو رو
یا ۲ تا یکی‌ رو
یا یکی‌ ۲ تا رو
یا یکی‌ هر کی رو
یا هر کی‌ یکی‌ رو
اون قدر که من تو رو سر کار گذاشتم سر کار بذاره؟

آنقدر دوستت دارم که بشنوی خندت می گیره!
·
·
·
·
راستش حق داری خودم هم وقتی‌ به سوراخ جوراب مورچه فکر می‌کنم خندم می گیره!

سلام عزیزم· پلیس یک جسد میمون شبیه انسان پیدا کرده· وقتی شنیدم خیلی نگران شدم· اگه سالمی یک پیامک بده از نگرانی در بیام·

هرگز به جزیره آدم خوار ها نزدیک نشو ! آخه تا بیای ثابت کنی ادم نیستی خوردنت!!!

تو رو به قیمت جون ؛ به همین یه لقمه نون تو رو به ماه آسمون ؛ به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشمهات ؛ به همه ی مقدسات ؛ تو رو به خود خدا ؛ به هق هق شبونه هات ؛ قسمت میدم° جوراب هاتو بشور خفمون کردی

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن میگم چرا شما زحمت کشیدین!!! خودم می آوردمش !

طبق آخرین مصوبه دادگستری خل بودن جرم نیست آزادانه به کارت برس

یه روز میمیرى به خاک سپرده میشی بعد علف میشی و یه گاو میاد تو رو میخوره· بعد تو رو می·رینه بعد گ·وه میشی بعد من نگات میکنم میبینم اصلا عوض نشدى !

دلت همچون باران است و دلم همچون کویر و میدانی که کویر بی باران زندست پس برو بمیر !

قد تموم گل ها خدا قد تموم عاشقا قد شب قد دعا قد دل های باصفا قد من قد خودت قد کدوم بلندتره؟!

بخدا جدی میگم: دیگه به من زنگ نمیزنی حالا شناختمت اشغال من دیگه نمیتونم باهات باشم با هر کی میخوای باشی باش افتاد اصلا ازت بدم میاد و دیگه نمیخوام اون قیافه زشت و نحستو ببینم خداحافظ اره عزیزم !!! این اس رو دیروز دوستم واسه دوستش که دعواشون شده بود فرستاد!! خواستم تو هم بدونی!

این روزا ریاضیم خیلی ضعیف شده نمیدونم چرا ولی دیگه نمی تونم آدم حسابت کنم !

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس سرکاری و نیمه شب ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 9


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس امس , sms , funy sms , اس ام اس جدید92 , پیامک ضدحال جدید , اس ام اس ضدحال , اس ام اس سرکاری , پیام کوتاه , اس ام اس خنده دار , مطلب خنده دار , دست انداختن , اس ام اس دست انداختن , اس ام اس جالب , اس ام اس طنز , جوک , مطلب طنز و جوک , مطلب طنز و شوخی ,
بازدید : 339
تاریخ : جمعه 08 آذر 1392 زمان : 21:41 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود