اس ام اس قلیونی جدید

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 101
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 1,344
باردید دیروز : 73
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 6
بازدید هفته : 1,344
بازدید ماه : 3,066
بازدید سال : 124,723
بازدید کلی : 6,024,622
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس قلیونی جدید

اس ام اس قلیونی (1)

الان تو اخبار شنیدم که دود قلیون اون هم از

نوع دو سیب آلبالو حاوی 9400 سم خطرناک برای بدنه

وحشت کردم

الان دارم دارم به کل رفقا اس میدم اخبار نبینن

شعار من و رفیقام در روز درختکاری

نهال امروز پشتوانه ی ذغال فرداست

شمایی که قلیون نمی کشی

حیف نیست این ریه ها سالم بره زیر خاک؟

اصرافه گناه داره !

پزشکان معتقد اند که مصرف روزانه

یک سیب از سکته های قلبی جلوگیری می کنه

خب همین ثابت میکنه که اگه جای یک سیب

از دو سیب استفاده کنیم

سکته مغزی رو هم ساپورت می کنه

حالا اگه دوسیب آلبالو یا دو سیب نعنا باشه

که دیگه امراض گوارشی و کم خونی هم سراغمون نمیاد !

من نمی فهمم

اونی که قلیون می کشه بهش می گن قلیونی

اونی که سیگار می کشه بهش می گن سیگاری

اونی هم که تریاک می کشه بهش می گن تریاکی

اون بدبختی که پیپ می کشه

مثل من چه گناهی کرده که اسمی نداره

من اعتراض دارم

امشب حساب و کتاب کردم به این نتیجه رسیدم که

اگه تنها 50 درصد پولی رو که می دم قلیون می کشم

پس انداز کنم به سال نکشیده

یکی از سرمایه دارای بزرگ کشور می شم

قلیون خریدم به اندازه برج میلاد

کاراییش در حد دود کشای عسلویه

ایرانسل هم شد رفیق

این همه اس ام اس می ده

اما یه بار نشده بیاد بریم یه قلیون بکشیم

ﮐﯿﺴﻪ ﯼ ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺤﺴﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟

ﮐﯿﻒ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﺖ قلیونی ها

ﺑﺮﺍﯼ حمل ادوات قلیان به نقاط مختلف

وقتی قلیون می کشم

همۀ سلولای بدنم می گن:دوستت داریم

این وسط ریه ام هم یه چیزهایی می گه

اما چون اینجا زن و بچه ست نمی تونم بازگو کنم

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس متفرقه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس قلیونی , اس قلیونی , اس مس قلیونی , س م س قلیونی , اسمس قلیونی , مسیج قلیونی , پیام کوتاه قلیونی , پیامک قلیونی , پیام قلیونی , جمله قلیونی , جملات قلیونی , جمله های قلیونی , شعر قلیونی , اشعار قلیونی , متن قلیونی , مطلب قلیونی , مطالب قلیونی , استاتوس قلیونی , SMS Qeluoni ,
بازدید : 287
تاریخ : شنبه 09 آذر 1392 زمان : 12:21 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود