اس ام اس صبح بخیر گفتن عاشقانه

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 16
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 48
باردید دیروز : 108
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 2
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 156
بازدید سال : 71,647
بازدید کلی : 5,971,546
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس صبح بخیر گفتن عاشقانه

\"sms

 

سلام دلبرک شیرینم سلام ناله شبگیرم سلام همره دیرینم سلامم را تو پاسخ گو صبحت بخیر صبحت به طعم باران پاییزی.

.

.

.

بی تو مهتاب تنهای دشتم بی تو خورشید سرد غروبم بی تو بی نام و بی سرگذشتم بی تو خاکسترم بی تو سلام صبح قشنگت بخیر نسیم منتظر باز شدن خورشید چشم توست.

.

.

.

دلنشین ترین صدا برای من
صدای خواب الود توست
وقتی بهم صبح بخیر میگی…
صبحت بخیر تنها عشقم…..

.

.

.
سلام نفسم بهترین چیز نگاهی است که از حادثه عشق تر است وامروز این نگاه عاشقانه اتفاق خواهد افتاد .صبحت پراز التهابهای عاشقانه .

.

.

 

.

.

چقد زیباست چشمامو که باز میکنم اولین چیزی که میبینم صورت توء.
هستیه من شبامو به عشقه دیدن تو صبح میکنم.
صبحت بخیر عشقم….

.

.

.

الان که چشمای قشنگت رو باز کردی یادت باشه که دیشب یکی به یادتو چشماشو بست……….

.

.

.

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو
و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی…
صبح نازت بخیر نانازم

.

.

.

صب بخیر زشتوی من
عاشق شلختگیه اول صبحتم…
موی بهم ریخته
چشای اینجوریت Oـo
صدای گرفتت

.

.

.

صبح زمانیست که تو بیدار میشوی …
ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است !
صبحت بخیر .

.

.

.

یک روز دیگر خداوند شروع شد و تو هنوز هم پیش ما هستی ایشالا همیشه همینطور باشد.
¤¤صبحت بخیر¤¤

.

.

.

هرچیزی یک آخری دارد وآخرآرزوهایم باتوبودن است.به وسعت آخرعشق،دوستت دارم.صبحت بخیرعزیزترین آدم دنیای من

.

.

.

صبح به خیر به این دنیای پر هیجان خوش اومدی بلن شو دنیای خوبی رو برای خودت بساز بلند شو که دیگران منتظرن

.

.

.

میفرستم مهربان بر محضر تو یک پیام , تا که هم جویای احوالت شوم هم داده باشم یک سلام! صبح روز آدینه ات بخیر و شادی

.

.

.

میفرستم مهربان بر محضر تو یک پیام تا که هم جویای احوالت شوم هم داده باشم یک سلام! صبح روز آدینه ات بخیر و شادی

.

.

.

سلام من
به آن پرند سپیده وشادمان
که در سپیده با نسیم
ترانه ساز می شود
صبح زیبات بخیر

.

.

.
صبحت بخیر عزیزم ، برات چایی بریزم؟!
گولت زدم عزیز جون ، تو که نیستی خونمون!!
خوب بیــــــــــد (صبحت بخیر عزیزم)

.

.

.

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو
و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی…
صبح نازت بخیر

.

.

.

سلام
صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم
و تو خودت را در آینه من آبی
بیا برویم باورمان را قدم بزنیم
تا شانه های خیابان خیال کنند
جنگل و دریا بهم رسیده اند . . .

.

.

.

سلام دنیای من سلام خورشید من پاشو .طلوع کن نور بتاب باعث شادی شو روح بده جان ببخش .من به انعکاس پرتوهای مهربانیت زنده میشم .صبحت بخیر

.

.

.

همدم شبهای بی قراریم سلام صبحت پر از انوار طلایی عشق .صبحت بخیر باد.

.

.

.

هر روز عاشقانه تر می نویسم…
تا تمام زنان این سرزمین “تب” کنند
در حسرت داشتن معشوقه ای شبیه “تو”
سلام زیبای من,صبحت به قشنگی اسمون پر ستاره
و لبخندت به زیبایی گلهای شکفته…
“دوستت دارم”

.

.

.

عشق زیبای من سلام صبحگاهان بر دختر اب و ایینه و اتش بخیر باد . نسیم بر دشت گل ارای وجودت میوزد دیوانه وار . بیا به استقبال این همه مهر که به سوی تو در هجرتند .

.

.

.

صبحت بخیر ای تمام هستی من دل دریایی من بی تو مردابیست .سلام ای صبح سرشار ..صبحت پرازاواز نسیم

.

.

.

ای تمام شوق زندگی سلام.ای سراپا همه خوبی سلام.ای راز جهان ری خته در چشم سیاهت سلام یاد نیلوفری تو عاشقم ساخته باز ….

.

.

.

صبح بخیر عزیزترینم، اعتراف میکنم دیروز کمتر از امروز دوست داشتم منو ببخش.

.

.

.

زیباترین اتفاق صبح اون موقع ست که چشم باز کنی و بین تاریکی و روشنایی حضور یارت رو حس کنی..
اهسته دستش رو لمس کنی,نفس بکشی و با خودت بگی بیشتر از همه ی دنیا عاشقتم!!! “صبح زیبایت بخیر...!”

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس صبح بخیر عاشقانه , اس ام اس صبح بخیر گفتن به عشقت , اس ام اس صبح بخیر گفتن به نامزد , اس ام اس صبح بخیر گفتن به کسی که دوستش داریم , اس ام اس های جدید صبح بخیر , استاتوس صبح بخیر عاشقانه , استاتوس صبح بخیر گفتن به عشق , جملات صبح بخیر گفتن عاشقانه جدید , جمله های جدید صبح بخیر عاشقانه , جملک , جملک صبح بخیر به عشقم , جملک صبح بخیر گفتن به نامزد , پیامک , پیامک صبح بخیر جدید , پیامک صبح بخیر گفتن , پیامک صبح بخیر گفتن به عشق , پیامک عاشقانه صبح بخیر ,
بازدید : 289
تاریخ : پنجشنبه 10 بهمن 1392 زمان : 14:04 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود