اس ام اس بی کسی و غربت

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 3
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 2,495
باردید دیروز : 1,462
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 3
بازدید هفته : 2,495
بازدید ماه : 10,569
بازدید سال : 82,060
بازدید کلی : 5,981,959
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس بی کسی و غربت

http://oi12.tinypic.com/2ia54sy.jpg

 

مــرا از بند آویـزان کـنـیـد

ســر و تـه…
 
شاید فکـرش از ســرم بـیـفـتـد

.

.

.

وقتی سگها در بیابان از گرگها رشوه میگیرند و مترسکها در مزارع
با کلاغها تبانی می کنند از وفا داری آدمها چه انتظاریست

.

.

.

آفرین باد بر مرگ ، آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت :“تنهایی”

.

.

.

تــنهایــی یعنی ؛ ذهنم پــر از تو ، خــالی
 از دیگران است … اما کنارم خــالی از تو ، پــر از دیگران است

.

.

.

گاهی وقتی کسی از زندگیتان می رود دارد به شما لطف می کند
 او فضایی خالی به جا میگذارد برای کسی که لیاقت آنجا بودن را داشته باشد .

.

.

.

تا که نبودی دلم به وصالت خوش بود و قتی آمدی دلم
به بودنت خوش بود حالا که آمدی و رفتی دلم دیگر به غمت
 خوش است من دانستم قدر وصال و بودنت
 را پس می دانم در سینه قدر غمت را

.

.

.

در تنهایی خیالم ، تو را مهمان رویاهایم کرده ام تا به آرامى بگویم : دلتنگتم…

.

.

.

غروب برام چه سخته وقتى غریبه باشم
وقتى عزیزى دارم ، ولى پیشش نباشم

.

.

.

دوست خوب داشتن بهتر از تنهایى و تنهایى بهتر از با هر کس بودن است..

.

.

.

دلى بستم به آن عهدى که بستىپ
تو آخر هر دو را باهم شکستى…

.

.

.

همیشه نگاهى را باور کن که وقتى از آن دور شدى در انتظارت بماند…

.

.

.

چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهاییست
 ببین مرگ مرا در خویش که مرگ من تماشاییست.

.

.

.

یکی محبت میکنه، یکی ناز، اونی که ناز میکنه
 همیشه محبت میبینه اما اونی که محبت میکنه همیشه تنهای تنهاست.

.

.

.

سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست گر
در این خلوت بمیرم ، هیچ کس آگاه نیست من
در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق
 نیمه راهم گاه هست گاه نیست

.

.

.

آدمک آخر دنیاست بخند. آدمک مرگ همین جاست بخند.
دستخطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند.
آدمک خرنشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند.
خدام مثل تو تنهاست بخند.

.

.

.

روزگاری جاده بودم , جاده ای غرق تردد ,
 جاده ای کز رفت و آمد لحظه ای خالی نمیشد ,
 من که بسیاری رفیقان را به آبادی رساندم ,
عاقبت من ماندم و تنهایی خود !

.

.

.

برای تا ابد ماندن باید رفت…
گاهی به قلب کسی…گاهی از قلب کسی…

.

.

.

زندگـی را اشکـی بیش نمـیدانم ،
 پـس بگـــذار با اشک چشمانم بنویســــم :
بیادتـــــم همیشه

.

.

.

در طالع من نیست که نزدیک تو باشم*
میگویمت از دور دعا، پرستوى خزان دیده اگر باز رساند

.

.

.

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم…
هر کس هم که می آید مسافر است می شکند …..
.هم نمازش را ، هم دلم را …
و می رود

.

.

.

تورا مرور میکنم،
تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد
ای فراموش نشدنی

.

.

.

در فراغت آهنگ قلبم در غم است بى صدا میخندم اما روزگارم درهم است

.

.

.

حلالم کن اگر دوری ، اگر دورم
اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم..
بگو عادت کنم بی تو که می دونی نمیتونم..
که می دونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم…

.

.

.

ازعذاب بی تو بودن در سکوت خود خرابم
دوری از صورت ماهت هر نفس میده عذابم…

.

.

.

جدا ماندن از کسی که دوستش داری فرقی با مردن نمیکنه
 ، پس عمری که بی تو میگذره مرگی ست به نام زندگی!!…

.

.

.

شکست عهد من و گفت هرچه بود گذشت / به گریه گفتمش آری ولی چه زود گذشت
 بهار بود و تو بودی و هزار عشق و امید / بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت !

.

.

.

این هم از یک عمرمستی کردنم / سالها شبنم پرستی کردنم
/ ای دلم زهر جدایی را بخور /چوب عمری با وفایی را بخور/
ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت/ خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت
/ آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد

.

.

.

رفتی و در باورم باران گرفت
خاطراتت در وجودم جان گرفت
با تو بودن عادتی دیرینه بود
روزگار از من تو را آسان گرفت..

.

.

.

آرزوی دیدنت بر من نیست ، نبودنت
 چشمانم را ازم گرفت . حس بودنت کنارم ، آرزوست.

.

.

.

میبوسمت ۳تایی
من و غم و تنهایی
امان از این جدایی
دلتنگتم خدایی

.

.

.

رفتی و با رفتنت قلبم شکست…
قلب من غصه نخور!
اون بالا هم خدایی هست…

.

.

.

روزهای دورازتوراهرگز نخواهم شمرد

تاهمیشه بگویم همین دیروز بودکه باهم بودیم

.

.

.

به دروغ گفته ام … به خوابم می آیی
 تا چشمانم … دمی … پلک برهم بگذارند..

.

.

.

تنهایی مثل ایدز است ، از رابطه های زیاد
 و دوستی های کنترل نشده حاصل میشود.

.

.

.

شده با گفتن یه حرف
شده با یک نگاه سرد
پشیمونم کن از رفتن
یه کاری کن برای من
واسه تقویم بی فردام
برای من که میدونی بدون تو چقدر تنهام!

.

.

.

اتل متل لالایی، جیگر چه بی وفایی،
عزیز دل کجایی؟
به یادتم خدایی

.

.

.

یک صندلی خالی کنار رویاهام از آن توست
بنشینی یا بروی "دوستت دارم"

.

.

.

خداحافظ ای ماه شبهای تارم
خداحافظ ای درد جانسوز جانم
خداحافظ ای عشق روزای خوبم
خداحافظ ای شور و شوق حضورم

.

.

.

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟
تقصیر تو نیست ، همیشه همین گونه بوده ،
 برو اما من پشت سرت نه دست که دل تکان می دهم

.

.

.

روزی میرسد… در حسرتم بمانی . در روزی بارانی .
من در اوج و تو در ویرانی… یه روزی صادقانه صدات کردم .
 عاشقانه نگات کردم. حالا عاجزانه نگام می کنی .
با حسرت صدام می کنی .
اما فقط برو

.

.

.

ای معنی انتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست؟
برگرد نگاهم کن و یک جمله بگو
تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟

.

.

.

نشسته ام ، کجا ؟ کنار همان چاهی که تو برایم کندی

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !

.

.

.

مینویسم خاطرات با اشک اه/درشبی غمگین وتاریک وسیاه
 مینویسم خاطرات از روی درد/ تابدانی دوریت بامن چه کرد.

.

.

.

خوابیده بودم کابوس میدیدم ؛ از خواب بلند شدم تا به آغوشت پناه ببرم…
افسوس…
یادم رفته بود که از نبودنت به خواب پناه برده بودم

.

.

.

اى معنى انتظار یک لحظه بایست دیوانه شدن به خاطرت کافى نیست؟

برگرد نگاهم کن و یک جمله بگو تکلیف دلى که عاشقش کردى چیست؟

.

.

.

چه مى شد اولین روز جدایى ، برایم تا قیامت شب نمى شد

 وجود پاک و سرشار از امیدت ، گرفتار سکوت و شب نمى شد

.

.

.

سیاهى زیر چشم هایم را دوست دارم… جاى پاى رفتن "تو" ست!

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس متفرقه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس alone , اس ام اس اس غریب بود 93 , اس ام اس بیکسی 93 , اس ام اس تنهایی 93 , اس ام اس تنهایی و غربت 93 , اس ام اس فاز بالا , متن سنگین تنهایی , پیامک بی کسی سال 93 , اس ام اس بی یار شدن , اس ام اس یارم رفته , اس ام اس تک و تنها , اس ام اس شکستن قلب , اس ام اس غصه خوردن , اس ام اس رفتن , اس ام اس عاشق تنها ,
بازدید : 465
تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 زمان : 9:45 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود