اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۱

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 55
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 136
باردید دیروز : 73
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 6
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 1,858
بازدید سال : 123,515
بازدید کلی : 6,023,414
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۱

 

http://rozup.ir/up/wikinaz/Image/sms/eshgh.jpg

 

تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ، “تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

بـــیـــــــا … پـایـیــز را تحویــل نگــرفــتی … زمــستــــان شـد !

 

 

wikinaz.rozblog.com

 

نه

۲۱دسامبر، پیشگوئیِ دروغین بود

دنیا به آخر رسید

همآن روز که تو رفتی . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

زمین از آمــــدن برف تــازه خشنود است

مــــن از شلوغی بسیــــار ردپــــا بیـزار . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

دوام نمیاورم سرمای زمستان امسال را

باید کوچ کنم… به قشلاق آغوشت . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند ، به احساس خوبی که بر جا می نهند

و به دردی که می کاهند ، می مانند ، بی شک تو ماندگاری . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

این بار که آمدی

دستانت را روی قلبم بگذار

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد

میلـــرزد . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد

تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

به چـالِ گـونـه-ات ، گـاهی می شـود سـوگنــد خـــورد !

امّــا.. بـه چشمـهـایت ، هـمیـشه . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

میان آمدن و رفتن مانده ام

بی تو، نه پای رفتنی است و نه

حوصله ی برای ماندن . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

مهم نیست

دور باشی

یا که نزدیک

از روبه رو بیایی

یا که روی بگردانی از من

ماه را از هر طرف که ببینی ماه است . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

فاصله‌ی زمین تا آسمان را

آسمان پُر می‌کند

فاصله‌ی من تا تو را، تو . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـتــــ

و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانتــــ

بیـــرون بکشـــم

بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی کـــه میخــــواهمتــــ

و نیسـتـــی . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

خدایا..ازتجربه تنهاییت برایم بگو.. این روزهاسراپاگوشم . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

نگران نباش!

یلدا رفته

دیگر شب‌هایِ نبودن ، کوتاه می‌شود عزیز . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

تو هم مرا دوست داری؟

آنگونه که من تو را ؟

پس چرا این شهر یک دیوانه دارد ؟

 

wikinaz.rozblog.com

 

در نهایت

تنها کسی که می‌خواهم دل به دلش بدهم

تویی

تــو کـه نمـی دانــى

دیـشـب آن قــدر بــاران آمــد

کـه اگــر بگـویــم یــاد تــو نبـــودم

بــاران بــا مـن قهــر مـى کنــد

آن قـدر از پنجـره بیـرون را نـگاه کــردم

کـه اگـر بگـویـم منتظــر تــو نبــودم

پنجــره بــا مـن قهـر مـى کنـد

آن قــدر دلتنــگ خــوابیـــدم

کـه اگــر بگـویــم خــواب تــو را نـدیـدم

خـوابـت هـم مـرا تــرک مــى گـویـد . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !

 

wikinaz.rozblog.com

 

تو تغییر نور را در آسمان تماشا می‌کنی

من چشمهای تو را . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

همه مرا با خنده ی بلند میشناسند

بیچاره بالشم

با گریه های بیصدا . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای ، نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد .

 

wikinaz.rozblog.com

 

خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد و اوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد

برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت….ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد؟؟

 

wikinaz.rozblog.com

 

نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم

و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه میکنم . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن

من در بی حوصله گی هایم با تو زندگی کردم . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است .

 

wikinaz.rozblog.com

 

زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟

ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند !

 

wikinaz.rozblog.com

 

مهربان چگونه از یاد میروی ؟ وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟

 

wikinaz.rozblog.com

 

کشیدنِ انگشتــان کشیـــده تو روی گــونـــه هــای من

لــــذتی انـــکار ناپـــذیر است

من دنبـــال بهــانـــه می گــــردم

تـــا آسوده دستـــان شفـــابـــخش تو را در دست بگیــــرم . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

دلم قهوه میخواهد

از همانهایی که برای آشنایی

با اصرار مرا به آن دعوت میکردی

نه از این قهوه هایی که در تنهایی سر میکشم . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

میترسم کسی بوی تنت را بگیرد ، دلت را بشنود و تو خو بگیری به ماندنش

چه احساس خط خطی و مبهم ایست این عاشقانه های حسود من . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

تــو از آن هــایـی هستــی

کــه فکــر بـه تــو ، دیــدن تــوست

و دیــدن تــو فکــر تــو . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

زندگی چرخش واژگان است ، یکی به جرم تفاوت تنهاست ، یکی به جرم تنهایی متفاوت .

 

wikinaz.rozblog.com

 

دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند ، به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم !

 

wikinaz.rozblog.com

 

روزی که با تو شروع نشود

اصلا نمی ارزد

به شب برسانی اش . . .

 

wikinaz.rozblog.com

 

زن : دوستت دارم

شوهر : منم دوستت دارم

زن : ثابتش کن ، داد بزن تا همه دنیا بفهمن

شوهر : کنار گوشش زمزمه میکند دوستت دارم.

زن : چرا آروم برام زمزمه میکنی؟

شوهر : چون تو همه دنیای منی

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس عاشقانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : پیامک عاشقانه , اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۱ , اس ام اس عاشقانه خفن جدید , جملات زیبای عاشقانه , اس ام اس جدید بهمن 91 ,
بازدید : 967
تاریخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 زمان : 11:35 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود