اس ام اس خنده دار و سرکاری

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 6
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 2,313
باردید دیروز : 1,462
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 3
بازدید هفته : 2,313
بازدید ماه : 10,387
بازدید سال : 81,878
بازدید کلی : 5,981,777
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس خنده دار و سرکاری

 

http://rozup.ir/up/wikinaz/Image/sms/khandedar__sarkari.jpg

 

وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !
*****************
در ظرف ماست موسیرو قبلا به خاطر لذتش لیس می زدم،
الان به خاطر قیمتش

*****************
تحریم ها اثر کنه
لوازم آرایشی وارد نشه
چه بخندیما !
*****************
پنج تا داداش پولاشونو رو هم میذارند تاکسی می خرند بعد از چند وقت ورشکست می شند اگه گفتی چرا ؟ آخه پنج تایی با هم می رفتن مسافرکشی…
*****************
ﺷﺎﻧﺲ ﺁﻭﺭﺩﯾﻢ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺍﺧﺘﺮﺍﻉ ﺷﺪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﻢ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﺑﺎ چی ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ !
*****************
سال ۱۳۶۰ :
پسر : من عاشقتم …
دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!
پسر : میکشــــــمت! (قتل)
سال ۱۳۷۰ :
پسر : من عاشقتم …
دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!
پسر : باشه . ( خودکشی )
سال ۱۳۸۰ :
پسر : من عاشقتم …
دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!
پسر : باشه منم میرم یکی دیگه پیدا میکنم :دی
سال ۱۳۹۰ :
پسر : من عاشقتم …
دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!
پسر : اوکی. صبر میکنم تا باهم بهم بزنین icon smile جدیدترین استاتوس های خنده دار
*****************
چن روز پیش تا تو تاکسی نشستم دیدم دوست پدرم عقب تاکسی نشسته،
به روی خودم نیاوردم که دیدمش.
۵ دقیقه بعد اومد کرایه رو حساب کنه و گفت: آقا ۲ نفر حساب کنین لطفا!
من بسی خجالت زده دستشو گرفتم و کلی باهاش کشتی گرفتم که:
توروخدا شرمنده نکنین! آخه این چه کاریه و این حرفا…
*****************
رفتم وام دانشجویی بگیرم از امور مالی دانشگاه
میگم اگه ضامن نداشته باشم چی میشه ؟
میگه منفجر میشی
اینم از نظام آموزشی …
*****************
هر شیش ماه یه بار آدم باس آستینش رو بررسی کنه،ببینه ماری چیزی اون تو پرورش نیافته باشه یه وقت..
*****************
به سلامتی دلم که ،مثل کلم خالیه…
ینی هیچی توش نیست…
*****************
اینترنتم شده مثله آب حموم باید یا دم صبح بری یا آخر شب که فشار زیاده
*****************
غضنفر اومد از هواپیما پیاده بشه شلوارش افتاد
زود کشیدش بالا و داد زد
کجاست اون زنه که گفت کمربنداتونو باز کنین
همینو میخواستی ؟
*****************
پری شب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ! ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم دیدی بهم الهام شده بود ؟
میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !!
*****************
باکلی احساس به نامزدم میگم: وای چقدر دوست دارم…میگه از ته دل میگی؟ پ ن پ از سر پیچ لوزالمعده میگم!
*****************
دوستم رفته خواستگاری
دختره ازش پرسیده واسه تشکیل خونواده میخوای زن بگیری ؟
گفته :بله
دختر:خودت خواستی زن بگیری؟
دوستم بله
دختر:من قبول کنم شما خوشحال میشی؟
دوستم :بله
دختر :شرمند من با کسی ک سه بار فرصت پ ن پ رو از دست بده ازدواج نمیکنم
*****************
این روزا به بچه ها میگن “برو گم شو”
میره تو اتاقش ، بعد بابا مامانه خودشون میرن منت کشی !
قدیما به ما میگفتن برو گم شو ، جا نداشتیم همینطوری مجهول بودیم الان کجا باید بریم !؟
*****************
مهمونی نمیریم چون دوستی نداریم ….
دوستی نداریم چون مهمونی نمیریم ….
*****************
ینی درگیر این دخترایی هستم که با شلوار لی تو باشگاه ورزش میکنن!!
اینا همونایی هستن که کوه رو هم با کفش پاشنه بلند میرن
که سیستمشون بهم نخوره..!
*****************
من با تو صادق بودم ولی تو با من
.
.
.
.
جعفرم نبودی …
حداقل میتونستی مجید باشی !
کصافط =))
*****************
یعنی متنفرم از اون زمانی که دارم فیلم میبینم ۲۰ دقیقه اخر فیلمه داداشم از راه میرسه کنترل رو دست میگیره و میزنه اخبار علمی فرهنگی هنری میبینه
*****************
همه نیمکتهای پارک ۲ نفره اند…
.
.
.
بیخیال رو چمن میشینم
*****************
گاهی کسـی رو دوست داری ، نمی فهمد ! گاهی کسی تو را دوست دارد ، نمی فهمی!خلاصه بلانسبت یه سری خر و گاو جمع شدیم دور هم تشکیل اجتماع دادیم:|
*****************
حالا بین خودمون باشه،شما که غریبه نیستید
دلار ۱۲۰۰ تومان هم بود من نمیتونستم ،
آیفون ۵ بخرما;-)

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس سرکاری و نیمه شب ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 7


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس برای سرکار گذاشتن , اس ام اس جدید , اس ام اس جدید برای سرکار گذاشتن دوستان , اس ام اس جدید سرکاری , اس ام اس خنده دار سرکاری , اس ام اس سرکاری , اس ام اس سرکاری جدید , اس ام اس سرکاری خنده دار , اس ام اس غضنفری , اس ام اس های سرکاری , اس ام اس های سرکاری جدید , اسمس های سرکاری برای سرکار گذاشتن , جدیدترین اس ام اس سرکاری , جدیدترین اس ام اس های سرکاری , جمله سرکاری , جمله های سرکاری , جمله های سرکاری 91 , جوک های سرکاری جدید , سرکاری 91 , سرکاری جدید ,
بازدید : 739
تاریخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391 زمان : 9:58 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود