اس ام اس زجر و عذاب

ویکی ناز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 2235
کل نظرات : 763
آمار کاربران
افراد حاضر : 10
تعداد اعضا : 391

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 94
باردید دیروز : 137
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 13
بازدید هفته : 368
بازدید ماه : 3,663
بازدید سال : 75,154
بازدید کلی : 5,975,053
جستجو

کدهای اختصاصی

آخرین مطالب ارسالی

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

اس ام اس زجر و عذاب

http://www.mobileafzar.com/wp-content/uploads/2012/11/Untitled.png

 

 

زجر اینه که هر پیامی برات میاد نخونده میدونی از طرف اون نیست!!

.

.

.

حکایت من، حکایت کسی است که عاشق دریا بود ، اما قایق نداشت. دلباخته ی سفر بود اما همسفر نداشت. حکایت کسی که زجر کشید اما زجه نزد. زخم خورد ام زخم نزد ، زخم دات و ننالید. گریه کرد اما اشک نریخت، وفادار بود ولی وفا ندید. حکایت من: حکایت کسی است که پر از فریاد بود اما سکوت کرد

.

.

.

یادت میاد ای بی وفا چه قدر منو زجرم دادی.چقدر موندم چشم انتظار تا که بیای سر قرار
میگفتی مامانم نمیزاره بیام بیرون سرقرار.داداشم گیر میده
پس حالا چرا هر روز میری سر قرار مامانت گیر نمیده
امروز بد جور حالم خرابه عرق سگی واسم شرابه .داری روانیم می کنی دارم دیگه قاطی میکنم

.

.

.

خسته که می شوم ، سرم را میان دستهایم می گیرم و آنقدر تکرارت می کنم که بالا بیاورم !
من انتقام زجرِ تمام لحظه های بی تو بودن را بالاخره از “خودم” خواهم گرفت....

.

.

.

چشات واسه من مقدس اند
نبینم بارونی شن ،دلم تاب این همه زجر را ندارد

.

.

.

وقتی دلت تنها میشه تازه میفهمی چقدر عشق هست که میتونی به کسی هدیه کنی اما میترسی که باز وابسته بشی حالا دیگه تنهایی برات زجر آورتره.اونموقعه که یه حسی تو قلبت باز هم به ایجاد علاقه کردن اصرار میکنهچون دیگه عادت به تنهایی نداری.تا به حال این "دیگری"را به جای آن "دیگری "گماردیم؟این تسلسل تا کجا ادامه داره؟

.

.

.

درست که زجر ماهها صبوری مرا سوزاند

اما باز هم کشنده نبود...!

کشنده ان بود که تمام شرافت و صداقت من را

بزرگترین اشتباه زندگیت نام گذاشتی...

.

.

.

دلم خیلی گرفته ازتوای دوست که حتی نفهمیدی بی توچه زجری می کشم دراین دیارغریب باشدتوهم برو اماخیالت رابرایم بذارکه باخیال توزنده ام اره باخیال تو یادت باشه که تاابدعاشقو چشم به راحتم وخیلی دوستت دارم عزیزم

.

.

.

قیافه ام تابلو شده بود !گفتن : چی میکشی ؟گفتم : زجر !گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟گفتم : زندگی … !

.

.

.

خداوندا اگر روزی بشر گردی ز حال ما خبر گردی
پشیمان می شوی از قصه خلقت
از این بودن از این بدعت
خداوندا نمی دانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است
چه زجری می کشد آنکس که انسان است
و از احساس سرشار است...........

.

.

.

خیلی سخته بفهمی اون همه نگا که بهت میکرد فکر کنی عاشقت شده ولی فقط واسه این بوده که درد کشیدن تو رو ببینه
خیلی سخته بعد یه هفته دیدنش لبخند بزنه و تو ندونی لبخندش از دوست داشتنته یا مسخره کردنت
خیلی سخته دو ساعت زیر بارون و باد بدون کاپشن در حالی که سرماخوردی وایسی تا از مدرسه بیاد ولی وقتی از دور تو رو دید سرشو پایین بندازه تا وقتی که رد میشه و نتونی یه دل سیر نگاهش کنی
خدایا من این پایین دارم زجر میکشم

.

.

.

نمی خوای صداتُ کسی بشنوه چقدر زجر آوره اینکه فکر میکنم همین روزا دستامُ ول میکنی
الان چند روزیه که قهری باهام ندیدن نخندیدنت اذیتم میکنه
سر حرفُ وا کن کنارم بشین سکوت تو اذیتم میکنه

یه چیزی بگو پس چرا ساکتی !
بگو هنوزم دلت با منه ... بزار فکر کنم وقتی تنها میشم دلت شورء تنهایمو میزنه

.

.

.

با قلب پاكت از خدا بخواه منو صبرم بده، هنوز نرفتي از پيشم دوريت داره زجرم ميده

 

درباره : اس ام اس (پیامک) , اس ام اس متفرقه ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 12


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس زجر کشیده , اس ام اس عذاب كشيدن , اس ام اس عذاب اور , اس ام اس عذاب دهنده , اس ام اس سختی کشیدن , اس ام اس تحمل سختی , اس ام اس سختی زندگی , اس ام اس سختی عشق , اس ام اس سختی روزگار , اس ام اس های عذاب وجدان , اس ام اس عذاب عشق ,
بازدید : 1456
تاریخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392 زمان : 13:12 | نویسنده : ESMAIL | نظرات (0)

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد


خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود